Díj

Ismét jól megcsúsztam a bloggolással, pedig most lett volna miről, de a technika ördöge, hogy a laptopom épp most adta meg magát, ráférne egy porcicátlanítás meg egy újra telepítés is :D úgyhogy nem igen fértem hozzá a bloghoz, meg képszerkesztőimhez :S a bátyus gépét használom jelenleg is, de itt meg nincs engedélyem programokat telepíteni és így nem volt kedvem belefogni semmibe, de most mégis rávettem magam, mert befogok havazódni :D
Szóval a Díj, nemrégiben én is megkaptam a Best Blog díjat Thalia-tól, amit itt is köszönök szépen :) Sajnos azonban én már nem tudom tovább adni 4 blogtársamnak, legalábbis nem lenne értelme mert már mindenki megkapta akikre gondoltam :P így én küldöm mindenkinek, akit olvasok/követek :)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!