Rövidre vágva

Tegnap délelőtt elmentem a sógórnőmhöz aki ugye a fodrászom is egyben, egy hajfestésre, mert már nagyon sokáig halogattam a dolgot, aztán míg várakoztam addig addig néztem a hajas magazinokat hogy végül hirtelen döntésre szántam el magam :) Íme a végeredmény:


Ilyen rövid hajam még soha sem volt, ugyan kacérkodtam már hasonlóval, legutóbb majdnem 3 éve vágattam le de akkor isfül alatt érőre, és azóta folyamatosan növesztettem a hajam, serettem volna egyszer igazán hosszú hajat is, azt hiszem ezt magamhoz képest el is értem ugyanis ezidáig ilyen hosszú hajam sem volt :) de mindig is úgy voltam vele, hogy ha le is vágatom egyszer akkor igazán rövidre és tegnap nem gondolkodtam tovább rajta inkább csak megtettem, jobban mondva a sógórnőm megtette :D
És nem bántam meg, mindenkinek nagyon tetszik, élvezem hogy "szellőzik"  a fejbőröm, ugyanis az utóbbi időben ezzel is nagyon sok bajom volt, a mindennapos edzés és izzadás mellett már teljesen levakartam hátul a fejbőrömet, de most ez is megoldódott.
Nem tudom meddig maradok rövid hajú de a nyáron még egész biztosan visszavágatom végig :D







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!