Sunday Ritual

Sunday Ritual, ez lesz az új állandó postom neve, amit mindig vasárnap készítek és lényegében egy heti kitekintő, ami összegyűjti mik voltak azok a dolgok amelyek történtek leginkább az örömteli pillanatokra igyekszem fókuszálni, illetve hálát adni az apróbb dolgokért is.
A dolog természetesen nem tőlem származik, rengeteg blogon van ilyen én is sokáig Urban:Eve;Things i love in thursday bejegyzéseihez írtam be hogy én épp mit szerettem a héten, de úgy gondoltam, számomra itt a blogon is jól jönne egy hasonló, már csak azért is ha épp nincs annyi mondanivalóm a héten akkor se maradjon üresen a blog. De ezt mindenképpen szerettem volna megemlíteni, mert imádom Via blogját és nem is szeretnék más tollaival ékeskedni, csupán, túl lépek a kommenteken és saját postot varázsolok. :)
És akkor lássuk mi is volt az elmúlt héten:




a hét nehezen indult, a közepe egyszerűen borzalmas volt, majd szombaton hirtelen jókedv kerekedett, ebben úgy hiszem  a pénteki előadás is nagy szerepet játszott. majd este szuper szülinapi buli, koktél, tánc, beszélgetések. vasárnap családi kör :)

továbbá:

május 1. után elfáradva de elégedetten lefeküdni jégkása vigasztaló édesanya nyitott ablaknál aludni eső illat Nagy Edites előadás ( egy személyben többet ad mint bármelyik másik oktató 3 év alatt ) tökéletes ruha ;) elveszteni valami nagyon fontosat :/ majd csodával határos módon visszakapni :) baglyos kiegészítők cseresznye piros lakk fonott haj meglepni valakit akit szeretünk barátok akikre számítani lehet szuperhold latte macchiato tündéri kislányok



10 megjegyzés:

  1. Ez de szuper! Jól kitaláltad!!! Várom minden héten legalább az ilyen beszámolód! Anyukádnak már nem is tudom mekkora fekete pont jár a blogja miatt :/ :)

    VálaszTörlés
  2. Baloghné Sipos Zsuzsanna2012. május 7. 9:45

    Na ennek örülök, hogy itt csak a pozitív dolgokról írsz ügyes vagy így kell ezt csinálni csak a jó dolgokat kell bevonzani a rosszakat kizáni,legalább is meg kell próbálni kizárni és akkor nem lesz baj!!! Puszi itt is!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik Anita szeretném betartani mindenképpen :))) Anyának bizony kijár az óriás pont, a sok csavargás ;) a blog rovására megy! De azért annak örülök :P

    Zsuzsa kösziii, sok pozitívummal bővítetted ezt a bejegyzést, meg a kis családod ;) Pusziiii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a dolog. :) Teljesen egyetemi jegyzetelős típusú bejegyzés. :) Anyu fekete pontja tőlem is megy..... de hattttttalmaaaaaaaaaaas.....

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen Reni :) én nekem is bejön és ilyenkor legalább visszatekintve is kicsit jobban átértékelem az apróságokat is! Anyának átadtam az üzeneteket :DDDD

    VálaszTörlés
  6. de szép! ez pont olyan, mint az én "szép" naptáram, ahova a boldog pillanataimat jegyzem...(a melós hatáirdőnapló erre teljesen alkalmatlan lenne, de az anyukámtól kapott csudiszép Paulo Cohelo idézetes virágos az tökély...)

    VálaszTörlés
  7. Igen tényleg :) tetszett is nagyon az a kis könyved már én is gondolkodtam rajta, de nekem már 4 féle határidőnaplóm is van :DD (még sincs kéznél soha egyse :D ) és már nem akartam túlzásokba esni :)))

    VálaszTörlés
  8. Csini ruci, aranyos frizura! :)♥

    VálaszTörlés
  9. Várom a mai adagot, csajszika!

    VálaszTörlés
  10. Köszi Eriii :) ♥ Thalia írtam :))) puszii :*

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!