Sunday Ritual / 05.28 /



Az elmúlt hét sűrű volt, itthon már nagyban készültünk a nagy családi utazásra ami hipp-hopp el is jött, de még előtte való nap volt egy nagyszerű szereplésünk az úszó EB-n amit volt szerencsém élőben megtekinteni (még a tv-ben is benne voltam jó párszor :D ) de pénteken egy gyors internetes vizsga után már száguldottunk kifele és csak tegnap jöttünk haza, természetesen kaptok majd bővebb beszámolót is :) addig pedig :

    

friss ágynemű ♥ hétfői zumba [nagyon pörögtem, az erősítőt is súlyzóval csináltam :D ] ♥ pénzt kerestem néhány alkotásommal [ persze nem milliókat, majd később részletezem egy posztban :) ] ♥ úszó EB ♥ Gyurta Dani élőben ;) ♥ 5-ös vizsga ♥ út Németország felé ♥ hegyek-völgyek-faházikók ♥ mentás póló ♥ Ulm ♥ Eper ház ♥ Schaffhausen vízesés - Svájcban ♥  vasútállomás Langenauban ♥ kis családom



2 megjegyzés:

  1. Szép-szép, de ugye nem csak ilyen miniösszefoglalóból fog állni mostantól a blogod???? (összevont szemöldökkel szigorúan nézek :P)

    VálaszTörlés
  2. Nem-nem ma kettővel is jövök majd :D csak most sok a meló és megkezdődött a vizsgaidőszak is, így egy kicsit mindig csúszásban vagyok, de igyekszem felzárkózni :))

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!