Goodby Summer

 

A cím a héten talán nem is lehetett volna találóbb, hisz ahogyan az lenni szokott szinte minden évben, a szeptember első hete, hűvősen, szelesen és borongósan indult, így ha lassacskán is de az ember beletőrödik hogy a nyár, a napsütés a kerti partyk és a strandon lubickolásnak vége.  Nem voltam ezzel másképp én sem, már a múlt hétvégén is éreztem valamiféle furcsa energiát a környezetemben, a városban az embereken eluralkodott egyfajta mélabú, Debrecen felé tartva megláttam a lekaszált napraforgókat és bizony arra gondoltam én is hogy ideje visszarázódni a hétköznapokba és búcsút inteni a hanyag napirendnek és csavargásnak.
A héten meg is történt ez, erről majd írok később, most azonban azért jöttem, hogy ha már egész nyáron olyan kis lusta voltam hogy semmit nem posztoltam, akkor most pótlom és megmutatom nektek mi is történt velem/velünk a nyáron! Képdömping következik akit nem érdekel kérem kapcsoljon el ;)

Nem sokkal azután hogy a naptár szerint is hivatalosan megkezdődött a nyár, mi(én, Balázs, és a bátyám) lázasan készülődtünk az első tengerparti nyaralásunkra :) ami nem is akármilyen volt :D ugyanis mint már említettem még a a tavasszal 140-en indultunk útnak júnuis végén Sartira hogy részünk legye egy fergeteges Zumba táborban. Ha volt is bármi aggályunk a buszos kirándulás, a csoportos nyaralás vagy bármi más felől hát mind elmúlt amikor először megláttuk a kanyargós hegyek közti úton a gyönyörű kék tengert. Szebbet álmodni se lehetett volna ennél a víz olyan tiszta volt hogy az már hihetetlen. Felejthetelen egy 10 napot töltöttünk ott, rengeteget buliztunk, nevettünk, voltunk hajós kirándoláson, rendeztünk tematikus bulikat és persze pancsoltunk rengeteget, örök élmény marad!
A saját képeim alatt megtalálható egy videó összefoglaló a táborról amiben szerepelnek még mások által készített fotók illetve még egy videó ami a zumbázásainkat foglalaja össze :) Lessétek meg!




























Miután hazaérkeztünk és kipihentük rendesen a nyaralás fáradalmait :DD  nagy általánosságban itthon voltunk, tartottunk grillpartyt, strandoltunk, lógtunk a barátokkal na hát a szokásos nyári dolgok ;)








Aztán még július végén elmentünk egy hétvégére Balázssal a Mátrába, hogy a SZÉP kártyáját is felhasználjuk :) idén is sikerült szuper szállodát választanunk, minden tökéletes volt az ételek mennyeiek, túráztunk, itt-ott kicsit veszélyes helyeken is, de egyben maradtunk és Balázs ismét "játszhatott" egyet Sástón a Kalandparkba így tényleg nagyszerű hétvégét töltöttünk el együtt.












Augusztus elején voltunk a Zumbás kis csapattal még a Hármashegyalján egy kis Egészség Bázis napon, aztán Balázs el ment edzőtáborba én pedig tengettem itthon unalmas kis napjaimat :D de persze voltam strandon és sikerült egy szuper kis bulit is összehozni az angol csoptársakkal úgyhogy azért nem maradtam élmények nélkül. Időközben anyáék is hazajöttek így volt itthon kerti főzés meg miegymás, aztán jött a 20.-a amit barátokkal töltöttünk mindenféle parádé és tűzijáték nélkül, geocachingeltünk, délután pedig fotóztunk jobban mondva engem fotóztak kivételesen :))) ezt is megmutatom, mert nagyon tetszenek a képek!










Háháhá utolsó tipikus Ginás :D nemadokakajámbólmertezmindazenyém xD

Nos hát valahogy így telte ez a 2013-as nyár nálunk, szerintem egyszerűen szuper volt és már most hiányzik a napsütés (most perpillanat mondjuk süt :D ) és a nyári ruháim na meg a papucsom, de majd csak eltelik ez az év is aztán remélhetőleg újabb fantasztikus nyár elé nézünk, mondjuk nekem egy sikeres államvizsgával és diplomaosztóval gazdagítva remélhetőleg :P addig meg itt az ősz és jönnek majd a szebbnél szebb színek, remélem lesz időm fotózni is és akkor lesz mit megmutatni nektek is. Az unalmas hétköznapokról mint mondtam hamarosan írok addig is élvezzétek a hétvégét és a napsütést én is megyek csvarogni nemsokára ;) :*

3 megjegyzés:

  1. Hát, ezt nagyon szuper volt olvasni és nézegetni, köszi! Olyan szépek vagytok az összes képen, nem is tudok választani! Szinte ott voltam veletek a nyaralásokon, olyan szépen összeválogattad...
    Érekes, ez ez ősz eleji mélabú rajtam is megjelenik mindig, nem szeretem, ha vége a nyárnak...ennek szellemében mi a héten még elmegyünk 1 hétre Törökországba, kicsit meghosszabbítani a nyarat, ott még 35-40 fok van, ami nekem való...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike, örülök ha így érzed :) és hát jó utónyaralást nektek aztán hozzatok ám egy két plusz fokot haza is :P

      Törlés
  2. Hű, de jó nyarad volt! Ez a zumba tábor nem semmi lehetett (csendben irigykedem is picit;). Nagyon tetszenek a képek egyébként, meg a rövid hajad is, bár azt lehet már korábban is mondtam.:)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!