Sunday Ritual / 02. 24. - 03. 03. /




Ez a hét úgy elrohant mellettem, hogy a blog írásról/olvasásról teljesen megfeledkeztem, de az a furcsa hogy őszintén szólva nem is tudom hova lett a hét :D és hogy mit is csináltam pontosan, de jövőhétre igyekszem összeszedni magam és kicsit aktívabb lenni, addig is lássuk mire is emlékszem a hétről :)

♥ társasjátékozni anyáékkal izomláz a lábacskáimban ♥ napfény.napfény.napfény ♥ tiara ♥ zumba fáradtan is teljes gőzzel ♥ nagytakarítás és egész délután szellőztetés ♥ összegyűlni a barátokkal ♥ fodrászkodás ♥ szombati tréning a fősulin ( igen ide került mert igazán élveztem :D ) ♥ délután összegömbölyödve aludni egy kicsit a mackóval ♥ farsangi csaj buli ( én mint Audrey Hepburn voltam jelen ) ♥ 59. hónapforduló (L) ♥ vasárnap együtt sokáig aludni ♥ elővenni egy olyan felsőt a szekrény mélyéről amit azért nem viseltem soha mert nem voltam elég karcsú hozzá ( de most irtó dögösen áll végre ;) ) ♥ nyugodt, szerelmes, együtt töltött hétvége





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!