Huszonhárom margójára

Eltelt egy újabb év kicsinyke életemből, ismét öregebb lettem meg bölcsebb meg okosabb meg persze szerényebb is ;) mindezektől eltekintve nem sok különbséget érzek a 22-höz képest :) de újból csodás szülinapom volt, azokkal tölthettem akiket szeretek, volt reggelire hagyományos eper torta Balázstól és meglepetésként kaptam nem kevés ajándékot amire nem számítottam ( csúcstechnológiás mérleget Púderfelhős Andinál olvashattok róla ha valakit érdekelne, diétázóknak ez az álom mérleg :P mini Tefal serpenyőt, 12cm átmérőjű :D sok-sok fincsi ízű tasakos fehérjét, csokit/bon-bon-t, virágot... ) Balázzsal voltunk tegnap este moziban, ma pedig együtt töltöttük a napot, elmentünk a Déri Múzeumba, vásároltunk, együtt megebédeltünk, délután szomszédoltam kicsit, beszélgettem, úgyhogy jól éreztem magam, rengetegen megköszöntöttek, üzenőfalon, sms-ben, üzenetben nagyon jól esett!

És lassan véget is ér az ÉN napom, megyek is és bebújok az ágyamba, mert ma korán keltem ám ;)



3 megjegyzés:

  1. Fúúúúúúúú de jól néz ki az a torta. :D Nagyon Boldog 23. Szülinapot! :) Üdv a klubban! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, ééés igen a torta isteni, igaz nem diétás, de erre a hétvégére kicsit elengedtem magam :)

    VálaszTörlés
  3. Egy picit megkésve (bár úgy tudom 8 napon belül még ér), de boldog szülinapot kívánok!:)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!