Sunday Ritual (special editon :D ) / 08. 19. - 09. 02. /


Halihó! A múlt héten elmaradtam a heti beszámoló, hát mit mondhatnék, ember vagyok :D és teljesen kiment a fejemből, így most két heti beszámolót kaptok sűrítve. Fontosabb események az elmúlt két hétről:
Voltunk strandon, moziban, tanya-bulin, beiratkoztam egy újabb iskolába, megválasztottam a szakirányomat a fősulin, tegnap ünnepelte a blog a 3. szülinapját ( igaz, tárhely váltás volt időközben, de én továbbra is egybe számolom ettől függetlenül :) ) ma volt az 53. Hónapfordulónk Balázzsal :) / kaptam rózsát és kedvenc jegeskávét
♥ /

továbbá:








♥ Aug. 20.-a strandon töltve :) ♥ új sorozat szerelmek ♥ fonott haj ♥ mini orchidea Balázstól ♥ shoppingolás :P ♥ új farmer ♥ TED áááállati :D♥ Sanyi szülinapja Szárkútdülőn ♥ pillangó-suttogó ♥ új iskola: Fotóriporter-Újságíró (bővebben nemsoká) ♥ mini Armani parfüm ♥ arany körömlakk ♥ házi sütőben készült sült krumpli ♥ tojásos-baconos muffin ♥ óóóriás Milka ♥ autómosás ♥ hamarosan itt az ősz, már érezni a levegőben :) ♥
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!