30 Napos Dal Kihívás 9 Nap

Na csak elértem ide is, kicsit még vissza kell rázódnom, a korán kelés és korán fekvés még megzavarja a rendszeremet :D Mára hoztam egy újabb szép dalt  és folytatom a kihívást....

Mivel ma Valentin nap van [megjegyzések amik arra irányulnak, hogy pfejj ez egy hülye ünnep és tataratatara, törölve lesznek :) csak szóltam, aki nem tartja az ne olvassa végig vagy ne vegyen tudomást a posztról] én tartom Balázzsal a szerelmesek napját ;) igaz semmi extra dolgot nem csinálunk és nem szeretem ma jobban mint bármikor máskor, de mindig kedveskedem neki valamivel. Ma például elrejtettem neki a laptopjában ezt a kis bocis üdvözlőkártyát sok sok szívecskével a belsejében :P




:))) tetszett neki, illetve facebookon hagytam neki egy szintén cuki-Ginás képet :) de ennyi, nem dörgölöm mások orra alá, de kihasználok minden alkalmat, hogy tudassam vele mennyire Szeretem :)
Így ma a dalt is neki szánom mivel a mai kihívás egyébként is:

Day 9 : Egy dal amiről eszedbe jut valaki

Ezt a számot akkor kezdték el adni amikor elkezdtünk randizni és ezért általában ő jut róla eszembe és mert amúgy is egy szerelmes szám :) Jöjjön Leona :P



1 megjegyzés:

  1. Tünde és Bence2012. február 15. 17:09

    Ez nagyon aranyos bejegyzés volt :) És itt is kívánok még egyszer Boldog Névnapot Csajos :) Puszi

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!