30 Napos Dal Kihívás / 5 nap

 Elnézést hogy tegnap nem jöttem, igaz az elején azt azért megfogadtam, hogy megcsinálom de nem biztos hogy egymást követő napokon. De egy kicsit úgy éreztem, hogy a kutyát nem érdekli a kihívás így én is hanyagoltam, de volt aki jelezte, hogy ő reklamált volna ;) úgyhogy akkor megnyugodtam és innentől rendes kislány leszek! Jöjjön hát a mai dalom, ami egy naaaaaaaaaaagyon-nagy kedvencem!

Ez a mai dal csak azért nem az első nap volt, tehát a kedvenc, mert bár imádom és bármikor megtudom hallgatni egymás után százezerszer, úgy gondoltam a mai kiírásnak jobban megfelel és tényleg igaz rá. Története is van ismét :) nálam elég sok dalnak van. Ezt a számot hallottam anno mikor játszották a zene csatornák akkor is tetszett de még elég fiatal voltam és annyira még nem ragadt meg. Aztán volt egy film... :D igen ismét... nem vagyok benne biztos hogy magában a filmben szerepelt e a dal, de a youtubeon láttam olyan összevágást egyszer ami alatt ez ment és onnantól menthetetlen voltam. :) Ezt a filmet ajánlanám is mindenkinek csupa nagybetűvel: SÉTA A MÚLTBA aki még nem látta annak főleg, de aki látta az is megnézheti még :P nagyon romantikus, sírós film, de szerintem szép. Ahogyan maga ez a dal is, már csak a tartalma miatt is, hallgassátok aztán elmagyarázom:


A hangszerelés tökéletes, egyszerű mégis nagyszerű ugyebár,  az énekesnek meg szerintem gyönyörű hangja van és így együtt kiadják a számomra tökéletes sírós dalt, pluszba aki érti a szöveget, mint pl. én annak még nagyobb élményt nyújt. Aki nem érti annak elmagyarázom nagyjából, tehát a címe : Az ok [nyers fordításban] és a srác arról énekel, hogy nem tökéletes, sok hibát vétett, de még tanulhat és ezért szeretné elmondani [a lánynak] hogy megtalálta az okot, hogy miért változzon meg, hogy miért kezdjen új dolgokba és ez az ok ez Ő!
Szerintem ezt mindenki át tudja érezni egy kicsit, ha megtalálta már a másik felét,  ha volt már szerelmes, hogy milyen az, ha új értelmet nyer az ember addigi élete és hát valljuk be ilyenkor azért el el pityergi magát az ember, ez a dal belőlem mindig kiváltja :) főleg ha még tetézem és megnézem a már említett filmes klippet is, aminek a linkjét berakom ide, mert sajna a beágyazást nem engedélyezte a szerző, de mint említettem tényleg érdemes a filmet is megnézni szerintem!

1 megjegyzés:

  1. Tünde és Bence2012. február 2. 19:55

    Nehogy feladd a kihívást, hajrá mindent bele én olvasom és hallgatom :D puszi

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!