30 Napos Dal Kihívás / 6 nap

Ma is jöttem :))) egész jól haladunk ez már bizony a hatodik nap és már nagyon belejöttem, a mai kihívásra már kb. két perc alatt kitaláltam a megfelelő dalt. Tiszta profi leszek :P
ui.: [aki lemarad görgessen a főoldalon vissza, vagy kattintson felül ^ a Zenék fülre, nem írom ki a listát mindig :) ]

A kihívás: Day 6: egy dal ami megnevettet
Elsőre beugrott ez a dal, mert annyira szeretem és mert olyan sokat éneklem én magam is :) maga a szám nem annyira vicces, vagy nem abban a nagy HA-HA értelemben, de mint már tőlem megszokott ehhez is kötődik valami, mégpedig egy rajzfilm, egy nagyon kedves rajzfilm, ahol is szerepel ez a dalocska. Nem titok hogy nagyon szeretem a Micimackót, persze CSAK és KIZÁRÓLAG az eredetit nem ezt az új grafikás sz@rt. Én rajta nőttem fel, megvolt videón az eredeti mese, nem is a sorozat és vagy 10000 megnéztem, és mai napig imádom, mert cuki, vicces, kicsit buta és én nagyon tudok vele azonosulni :), olyan kis aranyos na. A dal ami pedig következik, az egyik kedvencem és gyakran előadom csak úúúúgy... vagy ha az idő épp olyan :P és máris jobb kedvre derülök, és amint elképzelem a jelentet máris nevetek, ahogyan azt mondja: "Róbert Giiiiiida kedves volnál ha  kinyitnád az esernyődet és azt morognád hangosan magad elé hogy ejnye-ejnye úgy látszik esőt kapunk! " :DDDD
Nem húzom az időt jöjjön az a bizonyos  Kis fekete felhő.... :)




1 megjegyzés:

  1. Imádom Micit :) Gyerekként úgy vártam hogy az én játékaim is életre keljenek :)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!