Vasárnap esti főzöcske

Egyedül maradtunk, így most ismét házvezetőnőt játszom itthon. Ennek egyetlen nehéz pontja van, az pedig az hogy olyan mennyiségben főzzek itthon ami kielégíti egyetlen bátyám mérhetetlen éhségét. :D


Igaz a mai napon ezzel nem is próbálkoztam. Inkább újítottam. Már régen ki akartam próbálni a tv-ben reklámozott Gyros alapot, és most úgy döntöttem, nem halogatom tovább. A tarjával kicsit megküzdöttem, elég kövéres volt :S így az elő munkálatokkal ment el a legtöbb idő szerintem. Elkészítettem az dressinget és míg az a hűtőben pihent addig pirítottam a husit. Kicsit meglepődtem, mivel a papíron azt írták, a serpenyőbe ne tegyek plusz olajat [ a húsra kellett 4 ek. ], de én kicsit izgultam, hogy oda égetem az egészet, de szerencsére nem történt ilyesmi :) A végeredmény pedig magáért beszélt. Nekem és Balázsnak is ízlett, így úgy sejtem, hogy a bátyámnak is :P Mondhatnám zárásképp, hogy máskor is meg csináljuk, de nem biztos, hogy jó befektetés lenne, ugyanis ez a mai adag el is fogyott azonnal :D



2 megjegyzés:

  1. Huh de guszta!! Ha hazamegyek akkor is csinálhatsz! :D :D

    VálaszTörlés
  2. Ugye-ugye, na de akkor ám kell venni vagy 3 csomaggal, meg vagy 3 kg húst meg... áhh :DDD majd csinálok, ma csak paprikás krumpli volt a menü ne hogy azt higgye már a fiú hogy itt jó világ lesz :DDD

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!