Bemutatkozik az "ara"

Szombatról még adós vagyok egy kis bejelentkezéssel. Anyáék korán reggel indultak a lagziba így a munkámat is korán kellett megkezdenem.

Mivel az esküvő Pakson volt így oda még kényelmes ruhában indultak nem teljes pompában :D [ezért ruhás képek már nem készültek anyáról, de reménykedem hogy a helyszínen hát ha lett róla egy lesi fotó ;) ]
Reggel 7-kor keltettem anyát a sminkeléshez. Szegény annyira belejött a héten a jövés-menésbe, hogy amikor ébresztgettem, nagy álmos, ködbe vesző tekintettel kérdezgette, hogy most hova is megyünk :D én meg közöltem vele, hogy elég ha az ebédlőbe kifárad :P Igyekeztem gyorsan sminkelni ( türelmetlen volt) és a végeredménnyel meg voltam elégedve. Nagyon jó volt így, hogy végre a kozmetikus megkereste a szemöldökét, Anita pedig megint nagyon el találta a haj színét, így minden passzolt. Persze magammal nem voltam meg elégedve, mert anyát sokkal nehezebb sminkelni mint magamat, és ahhoz hogy azt mondhassam, hogy na ez az, ahhoz valószínűleg többet kéne rajta gyakorolnom. De szerintem koszorúslánynak minimum beállhatott ;)










Ismét csak zöld színt választottunk, mert szerintem ez emeli ki a legjobban a szeme színét és a hajához is illik. Később délután fel is hívott és meginterjúvoltam, hogy megmaradt e a smink, és örömmel jelentette, hogy egy picit se kopott meg, és nem is nyúlt bele.

Nektek tetszik a végeredmény?

4 megjegyzés:

  1. igen tetszik a végeredmény, nagyon jól néz ki Anyukád, ügyes vagy!! Nagyon tetszik az új blogod is:)))
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Marica köszönöm szépen!!! És üdvözöllek itt :)) pusziii

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó lett a sminkem és egész éjjel bírta!!
    / Még Taft sem kellett hozzá!! / :D :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jól bírta, taftot meg szeretnék, vagyis egy MAC smink fixálót, félek is hogy vasárnap elcsábulok reá :D de hátha nem mert biztos sokba kerül :S

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!