Konyhakert a szoba ablakba

Új keletű kertész lényem még egy pár hónappal ezelőttire nyúlik vissza, amikor is a Tescoban vettem egy cserepes Mentát, ami kb. 1 hét alatt megadta magát a konyhában :( nem tudom mit rontottam el vagy hogy a hiba az én készülékemben volt-e, azonban akkor elhatároztam, hogy valahogyan akkor is lesz mini konyhakertem, előbb vagy utóbb! Így esett, hogy még karácsony előtt amikor Pesten jártunk és betértünk a szokásos IKEA körre :D vettem magamnak egy mini varázs konyhakertet. :) A varázs nevet persze csak én használom, mert olyan az egész mint egy varázslat:


 A boltban kétféle változata volt, ez a papírpoharas illetve a fém kaspós de az kicsit drágább volt, így én maradtam a papírpoharas változatnál ( megj.: az IKEA honlapján úgy láttam hogy most már csak a kaspós változat elérhető ) Az én választásom most a Citromfű - Petrezselyem - Oregánó hármasára esett, de ha jól emlékszem ezenkívül még két variáció volt.


Dobozon megtaláljuk a használati utasítást, nagyon egyszerű, a benne található kis földet felengedjük 200ml vízzel majd, itt jön a varázslat, az bizony jóóóóól megnő :D ekkor beleszórjuk a magokat és aztán várunk, elvileg 10-12 nap múlva már lesz termés (remélem ;) )


Magok, külön kis tasakban.


Pici föld + pici víz :)


Magocskák


És tá-dááááám, most jelenleg már az ablakban vannak, nagy gondozást elvileg nem igényelnek, némi napfény és heti egyszeri locsolás mellett remélhetőleg lesz miről beszámolnom később is, mindenesetre élveztem a mini kert rendezést is :D

SZERK. MEGJ. : Ez volt a
100.
Bejegyzés :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!