I'm guilty

Végre, végre visszakaptam a kicsikémet! Mielőtt ama vád érne hogy elhanyagolom a blogot, jelentem teljességgel önhibámon kívül nem jöttem! Ugyanis drága laptopom szervizben volt....
Nagy becsben tartott írói eszközöm, a technikai világban már nem számít fiatalnak, éppen 3 éve január 5.-én vásároltam meg [azért tudom, mert aznap vállalati gazdaságtanból vizsgáztam Gyöngyösön :D ] és egy ideje már rakoncátlankodott, főleg a laptop hűtésével akadtak problémák amit én orvosoltam egy asztali laptop hűtővel, de egy idő után már ez sem volt elég. Többen harsogták ennyi volt dobjam el vegyek újat, de én nem adtam magam ilyen könnyen felcsaptam a google-t :D kerestem egy szervizt és lám-lám milyen okosan tettem! Nagyon rendes kis fickóhoz vittem, mindent megmutogatott, elmagyarázott és még a porcicámról készült fényképet is átküldte e-mailben. Már pedig nem kis porcica volt benne :/ most pedig itt pihen az asztalon a gép végre újra laptop hűtő nélkül és oooooolyan csöndbe van hogy hihetetlen. Tehát a konkluzió: hogyha ez a drága gép kibír még egy pár évet mellettem vagy nem kapok másikat akkor bizony minden évben megajándékozom egy belső porszívózással! :)

A kis technikai malőrt mellett a napok a megszokott mederben folynak, az az nagyon gyorsan :/ sajna-bajna rengeteg vizsgám van még mindig a hócipőm pedig tele, leginkább azzal, hogy két tantárgy is egészen biztosan nem fog sikerülni, de nem az én hibámból.... Sosem voltam ez a kenjük a tanárra típus, még kisiskolás koromban sem. Ha nem tanultam beismertem, és a lelkiismeretfurdalásom miatt erőteljesen készültem a következő alkalomra, főleg mert olyan típus voltam aki a tanár előtt is szégyelte ha nem tanult. De eeez ez az embernek nem nevezhető képződmény, nem tud bennem bűntudatot kiváltani! Kedves D. [nevezzük így] tanárunk két tantárgyat is tanít ebben a félévben, ráadásul mind a kettő olyan aminek abszolút nincs köze a kommunikációhoz, de sebaj lenyeltük. Év elején közölte az egyik tantárgynál, hogy nem elég majd hogy elmegyünk vizsgára a teszt megírása előtt mutat nekünk 10 képet és ha nem tudjuk őket meg sem írhatjuk a vizsgát. A 10 képet abból a kb. 900-1000 képből választja ki amit előtte felad. Ezek a képek tartalmazzák bizton állítom a világ összes műalkotását, mecsetjét, épületét és mindent. Egyszóval itt már sejtettem hogy ez mission impossible, de csak neki indultunk a vizsgának. [mindemellett olyat is szokott csinálni hogy tanulmányi utat szervez Olaszországba természetesen jó pénzért és aki nem megy el azon a vizsgán alapból átnéz :SSS ] kedves tanárunk a terembe lépve, nagy mosollyal az arcán közölte, hogy ma nem hozott képeket [WTFFFF] hanem megírjuk a tesztet ami valószínűleg nem sikerül majd senkinek [szó szerint ezt mondta ] de ha mégis annak majd küldd üzenetet neptunon, hogy mikor mehet képet felismerni!!!!!!!!!!!! Khhmm mondanom sem kell hogy nekem itt kapcsolt ki az agyam, azt már hadd ne említsem, hogy véletlenül se a jegyzetből kérdezett! Szóval ezek után, hát... fogalmam sincs, mit tanuljak mi csináljak mire készüljek és teljes mértékig el vagyok keseredve, hogy egy ilyen tahó miatt fogok már évet csúszni mert ha rajta múlik még 5 év múlva is képet felismerni járkálok majd!

Na de nem sújtom tovább az olvasó társakat a keserédes mondanivalóimmal :) inkább meg is mutatom, amiért jöttem :D hiszen mint a cím is mutatja, nemrég ismét bűnbe estem! :P

 Két ünnep között voltunk még Pesten [Balázsnak munka ügy :/ miatt ] és akkor vettem ezt a cuki kis zselés melegítőpárnát, mert bár már van ilyenem de ez a mintás annyira tetszett és csak 290 Ft volt :)
 Ez az én kis "mantrám" juditu blogjában találtam rá, ő konkrétan a falra festette :P [lenti kép ]nekem ez nem adatott meg, úgyhogy csak ide a gép mellé helyeztem :) Aki nem tud angolul annak lefordítom, nyers fordításban :)
,, Ez a te életed, tedd amit szeretsz és tedd azt gyakran. Ha nem szeretsz valamit változtass, ha nem szereted a munkád, lépj ki! Ha nincs elég időd, ne nézd a tv-t. Ha életed szerelmét keresed, hagyd abba, ő várni fog rád, amikor elkezdesz olyan dolgokat csinálni amiket szeretsz. Ne analizáld túl a dolgokat, az élet egyszerű! Az összes érzelem gyönyörű, amikor eszel értékelj minden egyes utolsó falatot. Tárd ki az elméd, a karod és a szíved az új dolgok és emberek felé, hisz egyesítenek minket a különbségeink. Kérdezd meg a következő embert akit látsz, mi a szenvedélye és oszd meg vele a saját álmaidat. Utazz gyakran, néhány lehetőség, csak egyszer fordul elő az életben, ragadd meg őket. Elveszve lenni segít megtalálni önmagadat! Az élet, az emberek akikkel találkozol, és a dolgok amiket alkotsz velük együtt, tehát indulj és kezdj el alkotni. Éld meg az álmaidat "viseld" a szenvedélyed. Az ÉLET RÖVID."


 Ő a Tescoból vándorolt haza velem :D mivel az előző kislámpámat sikeresen tönkre tettem ;) de hát a megújulásra szükség van! 2.690 Ft volt
És a végére az elmaradhatatlan olvasmányok :P most egy kicsit elengedtem magam és az összes kedvencem megvettem, az új év örömére :D

Ennyi volt mára a kis bejelentkezésem, ígérem igyekszek, visszarázódni most már, a gépecském helyrejött így újra pötyöghetek!

5 megjegyzés:

  1. Tünde és Bence2012. január 13. 15:12

    Nagyon örülök, hogy végre írtál, és jó a géped...sok puszi és kitartás :-) Imádlak

    VálaszTörlés
  2. Ngyon szép kincsek már megint! Ott a Cosmo is...nekem most márciusig 6 hónapos előfizetésem van, előfizettem rá 40%-os kedvezménnyel, tegnap kaptam meg a februári számot és ez is nagyon jó kis kikapcsolódás...

    VálaszTörlés
  3. Láttam a porcicás képed, és én nem lepődtem meg. Az én gépemben is lakoztak már olyan szörnyek + a Sanyiénak is az volt a baja. Kikerülhetetlen sajnos :(
    Megint van favorit az új cuccaid között : a lámpa :))) Tök jó áron szerzed be a dolgaidat, nem is gondolná az ember. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm leánykák a hozzászólásokat ;)
    Tünde igyekszem kitartani több kevesebb sikerrel :S

    Thalia tegnap már én is megvettem a februári számot is :D előfizetni nem szeretek, de csak egy okból mert imádom az idióta ajándékokat az újság mellé, és barátnőktől tudom, hogy az előfizetőknek az nem szokott benne lenni ami a sima újságstandoknál igen, és csak ezért nem fizetek elő x) mert szeretem a kis noteszokat, smink termékeket!

    Anita: A lámpa nekem is favorit ha most csinálnék fényképes posztot azt hiszem ez lenne a kedvenc színű tárgyam a szobában :D az meg biztos hogy egy ilyen kis boltkórós :DDD mint én megtanulja hogyan hozza ki a legtöbbet a legkisebb ráfordításból :P [már amikor sikerül]
    Pusziii nektek!

    VálaszTörlés
  5. Már vártam, hogy írj, azt hittem a vizsgák miatt nincs időd.Örülök, hogy meggyógyult a géped:) Szeretlek olvasni :)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!