30 Napos Dal Kihívás / 3 nap

 Újabb nap virradt és újra dalra fakadok :P Lássuk mi a harmadik nap dal kihívása.....
ui.: [aki lemarad görgessen a főoldalon vissza, vagy kattintson felül ^ a Zenék fülre, nem írom ki a listát mindig :) ]



Eddig úgy gondolom sikeresen teljesítettem a feladatokat, de a mai sem volt könnyű, ismét meg kellett erőltetni az agyam :D és a lehetőségekhez mérten megoldanom. Nézzük mi a leírás:
Day 3: Az első dal amit valaha hallottál

Amikor először elolvastam, megpróbáltam tééényleg felidézni hogy mi lehetett, de nem tudtam volna igazán pontosat mondani. Olyan dal amire már emlékszem is, valószínűleg az óvodai korszakból maradt meg, és akkor többnyire még Papp Ritát hallgattam, meg hupikék törpikéket :D meg ilyesmiket. De egészen biztos vagyok benne hogy nem ez volt az ELSŐ amit valaha hallottam! A család minden tagja nagyon szereti a zenét, szóval 100%-ra veszem illetve anya elmondásaiból tudom, hogy bizony hallottunk mi sok zenét a bátyámmal már pocaklakóként is :) így ma kicsit viccesre véve  :) úgy gondoltam választok egy külföldi és egy magyar dalt '89-ből ugyanis én java részt akkor voltam pocaklakó. Szerintem mind a kettő ismerős lesz nektek, nekem legalábbis az volt, és ha anno hallottam valószínűleg akkor is tetszett, mint ahogy most :P

Az első Billy Joel - We Didn't Start The Fire, '89 Decemberében vezette a sláger listákat.




A második pedig Dolly Roll - Ábrándos Szép Napok, ebben az évben jelent meg a lemezük, amin rajta volt így gondolom akkoriban játszották is eleget.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!