Karácsony :)

Sziasztoook!
Először is remélem mindenkinek kellemesen telt a karácsonya és a Jézuska is sok sok ajándékot hozott nektek :D Nálunk lassan véget ér az ünneplés, volt ajándékozás, finom ételek és család látogatás is!
 



24.-e még kis készülődéssel telt, de már korántsem voltam olyan idegroncs mint az azt megelöző napokban, amire jutott idő azt megcsináltam amire nem az kimaradt, de nem aggódtam. Feldíszitettem az anyáék fáját is ami szerintem most lett a legszebb mióta én csinálom, anyáék hoztak Németből újabb díszeket és így a régiekkel kiegészítve szerintünk nagyon csinos lett, de nézzétek meg ti is:



Persze nem mindenki szereti a tiri-tarka fát,
manapság divat az egy-kétszínű, de mi a fát így szeretjük :)
bár idén elől hagytuk, hogy egy kicsit domináljon a piros virág és masni, illetve az arany.

Kivételesen rólunk is készült kép :P

És kaptam ajándékokat iiiiiis :)
A kosarat és harisnyát sógornőmtől a testápolót és egy szendvicssütőt pedig Balázs szüleitől és mamájától!

Balázstól pedig kaptam; Egy díszdobozos Baileyst, két pohárral, egy könyvet, egy szép nyakláncot, egy malackás pendriveot :D és egy kis asztali porszívót! x)

Bátyuskámtól: szintén könyvet és egy karórát!
Anyukámtól: mily meglepő egy könyvet :DD és egy másik szép süthető gyurmából készített nyakláncot,
amin Audrey Hepburn van.

Apukámtól és anyukámtól is kaptam egy üveg Baileyst (most már tudom mind azt hiszitek hogy alkesz vagyok :DD ) egy adag írható DVD-t és khmm egy borítékot ;)


4 megjegyzés:

  1. Igazán jó kis ajándékokat kaptál :) Éljen a Baileys :))) Én imádom !!!!!! És melyik nő nem? Nekünk találták fel :)
    Az asztali porszívón behalok :))

    VálaszTörlés
  2. Ugyeeee legjobb ital :D az asztali porszívónak meg olyan nagy hangja van mit egy normálnak szóval tényleg durva :D

    VálaszTörlés
  3. Olyan cuki az a kis porszívó!! Én jól eljátszottam vele! :D :D
    Megint te voltál a legjobb a családban, az ajándékok láttán. XD

    VálaszTörlés
  4. Jah elfelejtettem írni hogy a fánk tényleg gyönyörű lett, legalábbis nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!