Elhalasztott ünnepi hangulat...

Mindenkinek üdvözlet és elnézést a késlekedésért, de mint láthatjátok a címből az ünnepi hangulatokat eltoltam :S majd arra az időpontra ha ráérek kicsit jobban! Ugyanis az iskola közbeszól...

Se időm se energiám írogatni sajna, mindemellett pedig nincs is miről. Jönnek az ünnepek de az én hangulatom nem fokozódik, sőt inkább csak ideges vagyok emiatt. A vizsgáim javában folynak és nagyon meggyűlik vele a bajom :( persze tudom magamnak köszönhetem én jelentkeztem és bár sejtettem hogy a levelezős élet nem lesz babapiskóta egyelőre nem sikerült felvennem a ritmust. Alapból nagyon rossz tanuló vagyok a szónak abban az értelmében, hogy a koncentráló képességem elég alacsony, szétszóródik a figyelmem így hiába tanulok egyhuzamban mondjuk 3 órát az anyag 1/4-ét sem tárolja a memóriám :S így az a tény, hogy a kevés óraszám miatt az előadásokon nem volt minek megragadnia az itthoni tanulásomat csak még nehezebbé teszi! Eddig letudtam 4 vizsgát ebből ha a mait is beleszámolom akkor nagy valószínűséggel 2:2 az állás ami sikerült és ami nem. Jövőhéten még két vizsgám lesz az egyik ráadásul 22-én :/// emiatt az ünnepi hangulatom és készültségi arányom a béka segge alatt van. Mert nem tudom megosztani az időmet, ugyanis ha tanulnék azon jár az eszem hogy mit kéne még megcsinálni, mi lesz Balázs szülinapjával és stb. és stb. de ha nem tanulok hanem mondjuk takarítok, rendezkedem, akkor meg csak az jár a fejemben, hogy miért nem tanulok! Ördögi kör :D
Mindenesetre most leginkább aludni szeretnék már, mert az elmúlt két napban csak 3-4 órákat aludtam akkor is rémálmaim voltak, hogy megbuktatnak a tanárok :D szóval ideje lenne.
Azért persze igyekszem túl tenni magam a helyzeten hisz januárban előreláthatólag vár még rám 5 vizsga így jobb megbékélnem a helyzettel!
A jövőhéten megpróbálkozom az ünnepi hangulat előcsalogatásával és hétfőtől-péntekig beindulok, sütés-főzés és szépítés témában és isten engem úgy segéljen még írok is róla :D addig meg tartsatok ki kedves kis olvasóim :)) Puszi nektek és kellemes(ebb) hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓÓ Gina kitartás!
    Istenem, nem tanulnék megint :) Sok sikert!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. én is kitartást kívánok, nem egyszerű a karácsonyi vizsgaidőszak! sok puszi!

    VálaszTörlés
  3. Az erő legyen veled!!!:D :D Majd gondolok rád 22-én , kezem lábam keresztben lesz :D

    VálaszTörlés
  4. hát,kitartást! tudom,nem vigasztal,nekem összesen 10 vizsgám van,és ebből még csak 1-en vagyok túl,mert múlt héten kezdődött csak a vizsgaidőszak... gondolhatod :(

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek, gyűjtöm befele tőletek az energiát :)))
    Nóra akkor én is hasonlókat kívánok neked, remélem hamar túlesünk rajta és hogy mind sikerül, így vagy úgy :D

    VálaszTörlés
  6. hát az biztos, hogy nincs utálatosabb a karácsonyi vizsgaidőszaknál.... De egyszer ezen is túl leszel, megkapod a kis diplomádat, és újra élvezheted a karácsonyt.... Addig sajna marad ez, hozzá kell szokni.
    Pussz

    VálaszTörlés
  7. Nincs is az biztos, főleg amikor az ember átutazik, órákig vár a helyettesítő vizsgáztatóra majd kiderül hogy ő az irodában ül, ezek után megaláz és leordítja a hajad, hogy miért nem szombaton mentél mert így mert úgy, nem lényeg hogy a neptunban mára volt fent vizsga és a szombatira csak az ment be aki esetleg az andragógusokkal együtt akart vizsgázni!!! Szóval ezt nehéz elviselni, hogy az ember azt hinné egy több diplomás ember értelmesebb ennél, és ha megpróbálsz vele beszélni meghallgat és nem a saját hülyeségét hajtja!!! De hát nem...
    Mind1 most még csütörtökön pszchio vizsga aztán akármi lesz én januárig már tojok rájuk :D

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert kívánok:)én is szorítok:)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!