Élménybeszámoló :)

Ahoi kedves olvasók, úgy tudom még adós vagyok itt egy élménybeszámolóval, de előtte szeretném megköszönni a sok jó kívánságot, a lábam teljesen helyre jött és a nyár hátralevő részében nem tervezek újabb szerencsétlen bal lépést :D Így aztán a nyaralás is nagyon jól telt, az idő sem lett olyan vészes és szépen le is tudtunk barnulni :PPP

Kedden reggel indultunk Siófokra, hamar átvágtunk Pesten is így kora délután már a szállodában is voltunk. Nem is sokat tétováztunk mivel tudtuk, hogy az idő nem biztos hogy egész héten mesés lesz, lerakodtuk a megannyi csomagot, felkaptuk a fürdőruhát és már vágtattunk is a partra. Szerencsére az egész úgy öt perc séta lehetett :D így a délután már pancsikolással tölthettük, még vacsora előtt megmártozunk a hotel medencéjében is, majd este jól lakottan végig sétáltunk, a parti sétányon és megcsodáltuk a rengeteg éttermet, fagyizót és bazárost.





Másnap reggel a belvárosban kezdtünk, ugyanis a Class Fm Morning Show stábja épp itt állomásozott, így meglestük őket és mivel az istenek is kedveztek nekünk és továbbra is tombolt a meleg, elmentünk az aranyparta és ezúttal a Beach Clubon ( volt Coke Club :( ) vertünk tanyát, és napozgattunk (javarészt én :D ) fürödtünk, na meg itt is ebédeltünk. Minden nap étteremben ebédeltünk és az biztos hogy a Balatonnál ez nem olcsó mulatság, viszont az ételek... isteni finomak voltak, minden hellyel ahol megfordultunk nagyon meg voltunk elégedve :) (lesz mit ledolgozni :DDD ) Este átmentünk egy barátunkhoz aki Zamárdiban dolgozik egy  nagyon felkapott, pörgős étteremben, koktéloztunk, Balázs pedig ehetett finom fagyi kelyhet, odáig van a fagyi kelyhekért :)) én jobb szeretem a tölcsérest, mert a kelyhekben nem bírom a sok szirupot meg öntetet. Innen aztán már futás volt haza mivel elérte a partokat a vihar.








Reggel már jóval hűvősebb is volt, így aztán reggeli után bent ragatunk a tv előtt :D három filmet is megnéztünk az ágyból az HBO-n amikor is elkezdett nagyon korogni a hasunk, így kibújtunk az odúból, megebédeltünk, majd bazároztunk is egy kicsit, este pedig még "vízi" labdáztunk is :P








Az idő még pénteken sem volt alkalmas fürdőzésre, de a partot nem akartuk messzire elkerülni így elmentünk egy kis sétahajózásra és a vízről is megcsodáltuk Siófokot :) aztán pedig elkezdtünk készülődni és vacsora után nem sokkal indultunk is Zamárdiba.
A Balaton Soundon idén még többen voltak mint eddig, a bejutás is igénybe vett egy kis időt, nemrég néztem meg a pontos adatot 108.000 voltak a fesztiválon az 5 nap alatt. Az oldalon persze több panaszt is láttam, idén másabb volt a szervezés ez nekünk is feltűnt, de mivel mi csak ezen az egy napon voltunk kint így nem éreztük azokat a hiányosságokat amit ott felsoroltak, így mi összességében nagyon jól éreztük magunkat, David Guetta újra óriási bulit csinált, szanaszét ugráltam magam :D és idén még Balázs is rávettem, hogy táncoljon így nagyszerű volt az egész :)










 
Szombaton végre újra 30 fokot mutatott a hőmérő így nem is volt kérdéses, hogy irány a part, délig szinte folyamatosan a vízben voltunk, annyit nevettünk és játszottunk, mint a gyerekek :)) igazi kikapcsolódás volt, ebéd után pedig gyorsan visszakaptuk a fürdőrucikat és battyogtunk is vissza a vízhez, hogy kihasználjunk minden ott töltött percet. Este az utolsó vacsora után szépen kiöltözve elindultunk a sétányra fagyizni, de hamar le is tudtuk mivel nagyon feltámadt a szél és az eső is elkezdett esni már.



Vasárnap reggeli után könnyes búcsút vettünk a szállodától, bepakoltuk a rengeteg cókmókót :D és elindultunk. Mivel még nem szerettünk volna egyből hazamenni, így a terv az volt, hogy Pesten beugrunk az Ikeába :D (bizony ha arra járunk mindig be kell :P ) aztán majd meg látjuk mi lesz. Ötletünk nem sok volt, aztán én felvetettem Balázsnak a Vidámparkot, mert bár tudtam, hogy nem olcsó mulatság, már olyan régen vágyott rá gondoltam menjünk. Persze aggodalmaskodott, hogy én ott halálra unom majd magam, mert köztudott, hogy én nem ülök fel semmi pörgő-forgó-emelkedő bigyóra, mert halálosan félek az ilyenektől, na meg tuti útra bocsájtanék néhány róka komát :DDD Így térültünk fordultunk és már ott is voltunk, Balázs pedig felült az összes létező játékra ami neki való, volt amire kétszer is :P Én pedig megörökítettem, hogy ti is megnézhessétek :)














Ennyi lett volna a mi kis nyaralásunk, mi nagyon élveztük, örültünk, hogy újra eljutottunk a Balatonhoz és, hogy újabb élményekkel gazdagodhattunk!

6 megjegyzés:

  1. Na, akkor mondom sorban, hogy mikért vagyok oda:
    Csuda jól áll a bikini te kis bombázó!
    Jujj, pont ott volt a Morning Show?
    Ezért a hoszzú rucidért odavagyok!
    Balázs fagyihelyhe, nyamnnyam! (Nálunk én vagyok a kelyhes és Attis a tölcséres.)
    Látom, nálatok is folyt a mojito! :)
    Az a naplementés kép, hűűű,de szép!
    Odavagyok a virágos gatyódért is! Én is szeretnék hasonlót, csak majd találjak, amibe belemegy a nagy s.ggem...:)
    És minden elismerésem az uradnak, amiért felült ezekre a sz.rokra, még nézni is rossz...:)
    Örülök, hogy ilyen szép nyaralásotok volt!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. jah, amúgy Siófokon melyik szállodában voltatok?

    VálaszTörlés
  3. Hihi :) egyszerre voltunk itt :) Akkor én is szépen sorban, köszönöm a bókokat :)) a Morning Show nagyon jó volt épp akkor beszéltek arról hogy Jani fut az olimpiai lánggal annyira nevettem rajtuk :P az a hosszú ruci isteni vétel volt, turkáltam magamnak eredetileg H&M-s volt és először nem akartam elhozni mert bővebb már a gumija és nyakba akasztós volt, de átalakítottam magamra ;)a gatyóért megvoltam már veszve jó pár hónapja és sehol se találtam úgyhogy itt kapásból megvettem amint megláttam :)) és mivel abszolút nincs nagy segged!!! tuti találsz majd magadnak is :) Balázs pedig iiiiiiiimádja ezeket a vackokat, ha külföldön járnánk biztos kéne egy külön vidámparkos túra :D

    Ja és egyébként a Hotel Korona Siófokban voltunk, az Ezüstparton van, maga a szálloda nem egy nagy valami, még a 80-as években épülhetett de nekünk megfelelt, örültünk hogy eljutottunk :) Yap és Pusziiii neked is kis könyörtelen cukkini daraboló :P

    VálaszTörlés
  4. Még most látom, hogy én nem is kommenteltem ezt a bejegyzést pedig már olvastam!!!! :)))))Nem is nagyon ragoznám Thaliával mindenben egyet értek :)Kivéve, hogy nekünk a fagyi minden formában jöhet :)
    Örömmel látom, hogy találtál nacit :)
    Annak meg még jobban, hogy az idén is jól sikerült a "balatoni nyár" :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Eri :)) jó volt tényleg ez a pár nap gondolom ti is maradtatok volna akár egész nyárra is ha az ember megtehetné :D A nacinak nagyon megörültem ez az egy ilyen volt már ott is és belehaltam volna ha nem jó rám :PPP Itt is még egyszer jó utat nektek Erdélybe, és érezzétek jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis trendi vagy Gina :) Jó kis kikapcsolódás volt mint látom :)
    Jajjj Balázs igen bevállalós :) Hogy örült volna a bámészkodó tömeg ha teszem azt én ülnék fel valami extrém gépezetre, nem a langyos esőt érezték volna tuti.... simán bepisilnék :) :) :)

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!