Szóra sem érdemes Glamour napok, azonban.... :)

A hétvégén volt a tavaszi Glamour napok, amire én mindig oly nagy hévvel készülök, de most sajna nem volt nagy siker :/ azonban a hétvége nagyon szuper volt és bár nem mindenhol kuponnal, de sikerült egy-két dolgot beszereznem, na de kezdem az elejéről. :)
Pénteken délután kocsiba pattantunk Balázzsal, gondolván hogy megelőzzük a dömpinget és azokat akik szombat, vasárnap vásárolnak majd. A terv ezen része meghiúsult, rengetegen voltak már kora délután is a Fórumban de egész jól eloszlott a tömeg bent. Mentünk egy  pár kört de a helyzet számomra változatlan ruha fronton, a trend továbbra is a neon, a mű anyagok, a bőr/műbőr ruhák meg a nagy lebernyegeket így ruhát nem is vettem mindössze egy gyönyörű fehérneműt.
 


 Íme :) kis masnis!

 Így esett hogy mivel ruhadarabot nem szereztem be minden más boltba nyugodtan költekeztem, és a nap végére bizony sikerült 20as-ra lőnöm az összeg :$ de nem bántam vettem két könyvet, a müllerbe egy pár dolgot, kis ékszereket és ami a legfontosabb volt Zsuzsa barátnőm kislányának szülinapjára sikerült tökéletes ajándékot beszerezni. Minden áron lovas dolgot szerettem volna ugyanis mind a két kislány odáig van a lovakért, a my little pony és a filly pony-ért. :P A happyboxban Balázsnak köszönhetően sikerült egy szép lovas rajzgyűjtőt és egy plüss lovas mobilltartót vennünk amit a müllerbe megfejeltem még két lovas ceruzával is :))) és persze ahol több gyerek van ott mindig kell a másiknak is ajándékot vinni mert bizony rossz annak akinek épp nincs semmije és csak a másik kap valamit, így Nórikának vettem egy filly pony-s uzsi táskát amibe volt pony és édesség :)
Este még összefutottunk a Chilli-ben a barátainkkal és bár billiárdozni nem sikerült, jól esett kikapcsolódni kicsit.

Szombaton még a suli is jó volt, délelőtt a gyakorlati órát a nyíregyházi tv-nél kezdtük ami bár bizonyára jóval kisebb költségvetésű mint egy RTL vagy Tv2, de számomra még új volt. Jó volt kicsit betekinteni a stúdióba, a szerkesztőségbe, megnézni élőben a kamerákat a vezérlőt, még úgysem láttam ilyet :P Délután televíziós újságírás volt, ami nagyon hamar eltelt, így sokkal gyorsabban ment az idő, hogy érdekelt is amit hallottam :D
Óra után pedig alig vártam hogy hazaérjek és mehessünk Zsuzsáékhoz. Rosszabb vagyok ilyenkor mint a gyerekek, alig bírom kivárni, hogy átadhassam az ajándékokat és lássam hogy tetszik-e vagy sem. Kicsit izgultam, hogy nem-e túl "komoly" az ajándék és kellett volna valami kislányosabb is, de megnyugodtam amint átadtam :) Zsuzsika míg ott voltunk legalább tízszer elmondta mennyire tetszik neki, a rajzgyűjtőbe azonnal belepakolt és természetesen a telefon is rögtön átkerült a pacis tokba :))) Nórika pedig teljesen odáig volt a filly pony-tól, hálistennek pont olyan volt benne ami még nem volt meg neki, így nagy volt az öröm. Én pedig szintén örültem, mert ha másról van szó nem bánom mi mennyibe kerül imádok ajándékot venni, és nem azért hogy na megmutassam hogy én megtudom venni, hanem mert akit szeretek annak mindent megadok, néha túl is lövők a célon, de ezt sose bánom, magammal nem vagyok ilyen kegyes de ilyenkor nem érdekel :) Jó sokáig el is voltunk, beszélgettünk, Balázst pedig lefoglalták a lányok :)))) imádom nézni őket ilyenkor, és bár számomra mindig nyilvánvaló volt hogy Balázs imádja a gyereket és hogy jól is bánik velük, de mindig öröm így látni őket. A csajok bevonják mindenbe és bálványozzák rendesen. A párbeszédeken még azért lehet fejleszteni :DDD ugyanis míg Nórika egy egész történetet kerekít ki egy póniból és egy labdából addig ha Balázsra került a sor neki csak annyira jutotta hogy: Igen, Nem, Aha :DDDD

Imádom őket!!!

A vasárnap ismét elrohant, én elég későn keltem, pihentem egy kicsit, míg Balázs filmezett :) majd miután összedte magát mindenki, felkaptuk Zsuzsát és Zsuzsikát és újra bevettük a fórumot. Mi úgyis mentünk volna  anyának új szandit venni mivel kifogyta az előzőt :D amit én megörököltem így. Zsuzsa pedig még Zsuzsikának akart venni egy-két dolgot.
Anyának vettünk egy szép virágos szandit ami naaaagyon csini én is elviselném :D csak hozzám már kicsit magas :(

Én meg vettem anya közreműködésével egy új nyári papucsocskát  vettem, ilyet:


Plusz anyától kaptam egy gyönyörű tavaszi táskát, őt meg rábeszéltem egy kis csini szürkésre hogy legyen neki is új :P


Wiiiiiiiiii virágoska :))
A bevásárlás után még megpihentünk egy kicsit, ittunk egy egy üdítőt, kávét, szegény Zsuzsának olyan zöld teát rendeltem amit alig tudtunk összeszerkeszteni :D és még annyira jó se volt :(( úgyhogy megbeszéltük, hogy legközelebb maradunk a biztosnál :D Még a tescoba elkarikáztunk, kinézelődtük magunkat,anya vett egy új sportcipőt is mivel nemsokára megy ki apához és kellhet majd neki a hosszú sétákhoz ;) aztán jól megérdemelten :D még mekiztünk is egyet, mint akik jól végezték dolgukat :PPP Jól ránk is esteledett mire hazaértünk, de még bementünk kicsit Zsuzsáék is, így aztán mire tőlük is eljöttünk, Balázs már egyből az ágyba zuhant én még gépeztem, meg pakoltam kicsit aztán én is ágyba dőltem.

A hétvége így bizony nagyon glamouros nem lett, de ez egy cseppet sem zavar, mert nagyon jó volt, csak kicsit lehetnének hosszabbak a napok :P


8 megjegyzés:

  1. Baloghné Sipos Zsuzsanna2012. április 16. 19:31

    Mint írtad az ajándék tényleg a legjobb választás volt mind a két csajt elbűvölte de tudod ajándék nélkül is olvadnak el tőletek ők is imádnak titeket na meg persze mi is Mikivel! Köszönöm szépen a tegnap délutánt is szeper jó volt teljesen kikapcsolt az agyam!!

    VálaszTörlés
  2. Juuuuuuuuuuj úgy örültem, hogy írtál, ügyi vagy :)))) és persze tudom hogy ők ajándék nélkül is szeretnek minket, de én még megtehetem hogy elhalmozzam őket :D aztán majd ha nagyok lesznek és nekem lesz gyerekem gonosz módon beváltom majd bébiszitterkedésre :DDDDDD amit rögtön el is képzeltem hogy Zsuzsika mennyire megijedne az ötlettől :D
    Gyere máskor is majd! Pusziiiiiiiiiiiii :*** <3

    VálaszTörlés
  3. Klassz cuccok, a papucskád tetszik a legeslegjobban! (EZek a kislányok meg tüneményesek!)
    Én is Glamour-napoztam, a Mango-ban vettem két felsőt magamnak 20% kedvezménnyel, Atkának meg képzeld adidas-cipőt 30%-os kedvezménnyel...a 17.000.-18.000.-Ft-os cipő 13.000 alatt volt, örültem, mint majom a farkának...:)

    VálaszTörlés
  4. Köszike, tényleg nagyon cukiii a papucska, csak lenne már rá idő hogy hordhassam :/
    Te bizony akkor sikeresen kuponoztál, ügyes vagy, a cipő nagyon megérte annyiért!!! Nem csodálom hogy örültél :P

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Balázs- csajok párbeszéden olyan jót kacagtam... szinte látom :))
    Ez aztán a bevásárlás :) nagyon szupi dolgokat vettél, és mint mindig ajándékozásban most is verhetetlen voltál :)
    Gina tudnom kell a pandás tokot honnan szerezted, nagyon hasonló a telónk, csak az enyém explorer. Írj már egy linket ahol kereshetek én is tokot légysziiiiiiiiiiii :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii Balázsék tényleg cukik olyankor ;) linket adhatok de ebayről rendeltem és csak paypallal lehet fizetni :( de mindjárt irok facen :)

      Törlés
  7. Micsoda szuper cuccok Gina.... Csak irigykedni tudok. És is úgy megejtenék ilyen szuper csajos napot egyszer. :)
    Puszi

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!