Hosszú hétvége

Az utolsó bejegyzésem óta, csak úgy repültek a napok, olyannyira, hogy tényleg még az írásról is megfeledkeztem, meg aztán végre beköszöntött a tavasz és nem bírok megülni a fenekemen :D
Lássuk onnan ahol abbahagytuk, szóval volt itt egy gyűrűzés :)) másnap mint azt írtam nem volt könnyű az iskolában megülni, nem győztem gyönyörködni az ujjamon lévő kis szépségben :) Szombaton úgy döntöttem nem hajigálom ki a pénzt az ablakon feleslegesen és inkább nem mentem iskolába, helyette rendbe szedtem a lakást anyáékkal karöltve, majd vártam Zsuzsáékat, mert Zsuzsika még nem tudott megköszönteni a szülinapomon, mivel őt is elkapta a fránya betegség :/ jól elüldögéltünk időközben még anyáék is megjöttek, mert mióta megvan az új rózsaszín csoda biciklije :D azóta megállíthatatlan hálistennek, így hát keresztanyukámmal karöltve megjárták Téglást a délután.
A múlt heti rövid munkahét hamar eltelt, nem is bántam mert engem is kerülgetett már valami kis dátha :S és amúgy is nagy örömmel vártam már a 4 napos ünnepet :) Csütörtökön ki se keltünk az ágyból fél kettőig, ami nálunk olyan ritkaság számba megy, hogy ihaj :DD utána egész nap csak lődörögtünk Balázzsal megnéztük a sorozatainkat amikre máskor nem jut idő. A péntek hamar eltelt mire hozzáfogtam volna a házimunkához már készülődnöm kellett, mert Balázsnak 16:00-kor meccse volt és a szurkoló lányoknak időbe ott kell lenniük :DD este még bementünk mekizni, aztán a dolgozók örömére még el is dumálgattuk jól az időt :D
A szombat - vasárnap már munkával is telt, kivasaltam egy éves ruhamennyiséget, két óra alatt kilomtalanítottam a ruhásszekrényt illetve előrébb vettem a tavaszi-nyári ruhákat is, időközben még a Fórumba is beugrottunk, mert a szülinapomra kaptam utalványt de valahogy nem sikerült elkölteni.... tudom hihetetlen, de semmi értelmeset nem találtam most se :/ valahogy nem az én szezonom lesz a mostani, minden neon és műselyem, meg gagyi az egész, a New Yorkerbe például most csak liba(fos)zöld, citrom, neon kék, piros színek vannak és elég rossz minőségű minden :S úgyhogy végül is vettem egy szép új pénztárcát, mert már időszerű volt lecserélni az előzőt, plusz a müllerbe bevásároltam egy pár szépségápolási terméket :))) majd biztos mutatok meg belőle nektek, és ami a legnagyobb örömet okozta, hogy vettem egy új farmert, már a múltkor sikerült beszereznem egy szépet, nagy nehézségek árán, ugyanis nem kis feladat nem csőszárú nadrágot venni, ha egyszer az a trend, de sikerült, csak éppen magas derekú és azt nem tudom minden felsővel felvenni, így szerettem volna egy, ha nem is csípő de alacsonyabb  derekú nadrágot is mellé, szerencsémre találtam is a tesco-ba tök jó áron, DE ami a lényeg, hogy ez is, illetve a múltkori is 40-es!!!! ami ugye azért fontos mert az összes szekrénybe fellelhető farmerem 42-es eddig, így végre én magam is beláttam, hogy bizony változott az alakom mióta Zumbázok, így most  a fellegekben járok és legalább úgy érzem magam mintha XS-s ruhákat hordanék :DDD
Mára viszont ledöntött a lábamról a fránya dátha, egész éjjel nem aludtam, így aztán nem volt kellemes a mai nap, délután próbálkoztam pihenni kicsit, de a köhögőrohamok miatt, megint csak nem nagyon sikerült. :( Az edzést is ki kell ma hagynom mivel nem igazán érzem magam aktívnak, ráadásul rendkívüli módon fájnak az ízületeim! Remélhetőleg hamar kilábalok belőle, mert nagyon utálok jó időben bent kuksolni, ráadásul a hétvégén még suli is lesz...

2 megjegyzés:

  1. Tünde és Bence2012. március 22. 10:06

    Remélem jobban vagy, és hamar meggyógyulsz :) Hiányzol nekünk az irodába :) Anyukádat meg nyüstöld a blog miatt :P olvasni szeretnék :) Puszi jobbulást :D

    VálaszTörlés
  2. Ugye ugye megvan az eredmény, kisebb méretű ruha :) Hát kell ennél szebb dolog egy nőnek????? :D :D :D
    Az idei divattal nem lelkesítettél fel.... akkor én idén nem leszek trendi :(
    Remélem meggyógyultál!!!!!

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!