Subday Ritual /07.29. - 08. 05./

 
Ez a hét gyorsan elrepült és javarészt a szombati esküvőre való készülődésből állt :O meglepő :D külön már meséltem a nagy napról az előző bejegyzésben úgyhogy itt már max tőszavakban említem. Egyébiránt rendkívüli hőség van és a tetőtéri 36 fok nem segít a helyzeten :/ na de lássuk minek örültem:


♥ hűsítő zápor eső ♥ újabb mozi nap, ezúttal táncos filmek: Center Stage 2 : az elsőt is szerettem, de ezt imádtam, a zárójelenet a kedvencem lett, Footloose remake (2011): bár nem láttam a 84'-es Kevin Bacon-os változatot, nekem ez mindent vitt, a bár jelenet tánc koreográfiáját már félig megtanultam és ami a legjobb mind a két filmben Kenny Wormald volt a főszereplő :) ♥ új kedvenc sorozat: Bunheads (abszolút Gilmore Girls remake) ♥ mozi Balázzsal: Míg a világ vége el nem választ52. hónapforduló (L)fodrászkodás ♥ késő esti biciklizés holdfénynél ♥ hörcsöggel játszani *.* ♥ olimpiai eredmények, és érmek ♥ szépülés a kozmetikusnál ♥ KFC Anitával cipő vásárlás :D ♥ Büszke lenni Balázsra, munkahelyi sikerek miatt (L) ♥ csini ruci ♥ Balázs csini feneke öltöny nadrágban :P ♥ Esküvő ♥ torta ♥ Barátok ♥ vasárnapi felpörgés ♥ frissen mosott ruhák illata ♥ hosszú takarító munka után élvezni, a munka gyümölcsét


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!